Праца, мір і кіраванне нервовай сістэмай - "Ёга Веды"
Галоўная »Школа і Каледж |
Правілы прыёму ў школу і каледж Стацыянарнае адукацыю працуе цэлы год; акадэмічныя адукацыю - з верасня па май |
Агульныя пытанні Аб арганізацыі электроннай версіі "ПРАЦА, МІР І КІРАВАННЕ нервовай сістэмы" для актыўнай дзейнасці, творчай працы, абароны здароўя, павелічэння працягласці жыцця, распрацовак навуковых схем і дысцыплін чалавечай дзейнасці |
Першы званок Чаму вучацца і як выконваюць ўрокі? ШКОЛА "Ёга ВЕДЫ" АБО "АСНОВЫ ЧАЛАВЕКА" (Чалавек, які перастаў вучыцца, не зможа прайсці заняткі, калі ён не зменіць сваё прадстаўленне) |
Першая лекцыя |
Другая лекцыя |
Трэцяя лекцыя - Па Аллига ПЭР: Што такое акцэнт розуму? Больш падрабязна- па псіхалогіі: Што значыць Канцэнтрацыя, якое займае становішча воля, самакантроль і розум? - па ёзе: Што такое саньяма? - па даоскай тэхніцы: Што ёсць канцэнтрацыя "У-вэй"? |
Перапынак Для чаго і навошта паўза? |
Чацвёртая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Што перашкаджае кіраванні нервовай сістэмай? Паразіты свядомасці Больш падрабязна- па псіхалогіі: Як развіваюць фокус Канцэнтрацыі, сілу Волі, глыбіню самакантроль і чысціню Ума - па ёзе: Што перашкаджае свядомага кіраванні чакрамі? Клёшы і самскара - па даоскай тэхніцы: Што перашкаджае свядомага кіраванні энергіяй цёх? - па хрысціянству: Што такое божая ласка? |
Пятая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Што сведчыць аб правільным кірунку ўнутранай працы? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць галіне скрыжаванне падоўжнай шчыліны вялікага мозгу longitudinal cerebral fissure і цэнтральнай разоры Sulcus centralis (вяршыня абласцей Бродмана 1, 2, 3 і 5) - па ёзе: Значэнне тысячелепесткового лотаса або Сахасрара-Падме для правільнага напрамкі ўнутранай працы - па даоскай тэхніцы: Значэнне Бай-Хуэй для правільнага напрамкі ўнутранай працы |
Шостая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як развіваць маўклівае псіхічнага стану? Што такое загана характару? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Як выказваць словы і фразы, каб актывізавалася цэнтральная і парасімпатычная нервовая сістэма? - па ёзе: Як выказваць словы і фразы, каб адказвалі чакры? - па даоскай тэхніцы: Як выказваць словы і фразы, каб адказвала энергія цёх? |
Сёмая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як выкарыстоўваць нервовую сістэму для крытэрыю зносін з Богам? Першы рэзананс Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў паміж прецентральной і постцентральной баразной (лац. gyrus postcentralis ) і выдатных доляй (лац. Superior lobulus parietalis ) або паміж абласцямі Бродмана 4,5 і 6 - па ёзе: Як выкарыстоўваць тысячелепестковый лотас для сувязі з Вышэйшым? - па даоскай тэхніцы: Як выкарыстоўваць Тун-Цянь для сувязі з Касмічным "Я"? - па хрысціянству: Зносіны з Богам Айцом |
Восьмая лекцыя (правілы бяспекі) - Па Аллига ПЭР: Вызначэнне "што ёсць Чалавек" і якую выконвае ролю індывідуальнасць "Я" для нервовай сістэмы? Правіла бяспекі для кіравання нервовай сістэмай Больш падрабязна- па псіхалогіі: У традыцыйнай псіхалогіі вызначэнне Чалавек з'яўляецца тоеслоўе, гэтак жа вызначэнне Чалавек не змяшчае схем для практычных даследаванняў - па ёзе: Што значыць атман? - па даоскай тэхніцы: Што такое энергія Вышэйшага "Я"? - па хрысціянству: Што значыць Бог "Яхве" (Yahweh)? Значэнне першай біблейскай запаведзі |
Дзявятая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як нервовая сістэма чалавека прымае і фармулюе думкі? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў лобных доляй ( Frontal lobe ) і часткова цемянной доляй ( Parietal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека - па ведам: Як Манас-чакра прымае і фармулюе думкі? - па даоскай тэхніцы: Як Бай-Гуй прымае і фармулюе думкі? - па хрысціянству: Як святы дух сыходзіць на чалавека? |
Экзамены па ШКОЛЕ Ёга ВЕДЫ (вучоная ступень Спецыяліст Гуманізму / Specialist of Humanism, Sp.Hum.) - Па Аллига ПЭР: Выкарыстанне рэзанансу цемянная цэнтра, як крытэра інтуіцыі для вырашэння творчых задач - па Нейранавукі: Выкарыстанне рэзанансу токаў лобных доляй ( Frontal lobe ) і часткова цемянной долі ( Parietal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу для азарэнняў - па ведам: Выкарыстанне Манас -чакры - па даоскай тэхніцы: Выкарыстанне Бай-Гуй - па хрысціянству: Сыход святога духу Больш падрабязна КАЛЕДЖ "ПРАЦА, МІР І КІРАВАННЕ нервовай сістэмы" (Чалавек з несумленным бізнесам, з адхіленнем у сексе, папуліст ў палітыцы ці фанат сваіх перакананняў не зможа прайсці заняткі, калі ён не пакіне сваё ілжывае светапогляд) |
Дзесятая лекцыя - Па Аллига ПЭР: каверзнай нервовы цэнтр, як крытэр вобразаў у розуме і інтуіцыі Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў orbitofrontal cortex лобнай долі галаўнога мозгу - па ёзе: Аджна-чакра, як крытэр прадраканні - па даоскай тэхніцы: Інь-Цянь або трэцяе вока |
Адзінаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Правіла бяспекі і аднаўлення токаў каверзнай часткі галаўнога мозгу для інтуіцыі. Роля сонечнага спляцення і чалавечыя праклёны Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзанансы сонечнага спляцення ( celiac plexus or coeliac plexus, also known as the solar plexus ) - па ёзе: Сурья-чакра - па даоскай тэхніцы: Якую функцыю выконвае Чунь-Кунь? |
Дванаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: скроневыя нервовы цэнтр, як крытэр гукаў у розуме і інтуіцыі Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў скроневай долі ( temporalis superior ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека - па ёзе: Сома-чакра, як крытэр яснослышания - па даоскай тэхніцы : Хэ-ЛЯО, кропка для вострага слыху |
Трынаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Што дае першая трыяда нервовых цэнтраў для дасягнення пастаўленай вамі мэты? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Што даюць рэзанансы токаў Frontal lobe , Parietal lobe і temporalis superior кары галаўных паўшар'яў мозгу для чалавека - па ёзе: Што дае Манас-чакра, сома -чакра і Аджна-чакра для дасягнення мэты? - па даоскай тэхніцы: Што дае Бай-Гуй, Інь-Цянь і Хэ-ЛЯО для дасягнення мэты? |
Чатырнаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як нервовая сістэма паказвае на небяспеку, безабаронныя і страты індывідуальнасцю? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Значэнне актыўнасці токаў дадатковага нерва ( accessory nerve ) у шыйным сегменце пазваночніка, галін асабовага нерва ( facial nerve ) над верхняй губой і за вушной ракавінай - па даоскай тэхніцы: Значэнне актыўнасці Фєн-Фу, дуй-Дуань і Фу-Бай (Цянь-Чун) |
Пятнаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: На аснове першай трыяды нервовых цэнтраў, адказных за крытэрый ўспрымання, і "Я-я ёсьць" пошук адказу: Хто для вас блізкі духоўны памочнік? Больш падрабязна- па Нейранавукі: рэзананс токаў Frontal lobe , Parietal lobe і temporalis superior кары галаўных паўшар'яў мозгу для чалавека, як крытэр інсайта і Эўрыкі - па хрысціянству: Успрыманне анёлаў, Святых і Праведнікаў - па ёзе: Успрыманне Сідхі, Багоў і Гуру - па даоскай тэхніцы: Нябесныя Настаўнікі |
Шаснаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як ўплывае гарлавы нервовы цэнтр на гаворка? Магчымасць пазбавіцца ад туберкулёзу Больш падрабязна- па Нейранавукі: Як уплываюць рэзанансы токаў блукаючага нерва шыйнай гангліі (cervical ganglion) , уключае: глоточные нервовыя галіны(Plexus pharyngeus), нервы шчытападобнай залозы, лёгачнае спляценне( plexus pulmonalis ) навакольнае бронхі - па ёзе: Як ўплывае вишуддхи-чакра на гаворка? - па даоскай тэхніцы: Як ўплывае Тьен-Туе на гаворка? |
Сямнаццаты лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове сардэчнага нервовага цэнтра? Паляпшэнне сардэчна-сасудзістай дзейнасці Больш падрабязна- па Нейранавукі: рэзананс токаў блукаючага нерва ( vagus nerve ) груднога аддзела, у прыватнасці, уключае парасімпатычныя паверхневыя внеорганные правыя і левыя галіны, нервовыя галіны тымусу, галіны глыбока якія ўваходзяць у сардэчнае спляценне, плечавыя спляцення - па ёзе: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове анахата-чакры? - па даоскай тэхніцы: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове Шэнь-Жонг? |
Васямнаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Функцыі надчревной нервовага цэнтра - ўспрыманне энергетычных палёў і кіравання імі Больш падрабязна- па Нейранавукі: парасімпатычнай гангліі блукаючага нерва ( nucl. dorsalis n. vagi ): пячоначны спляценне ( plexus hepaticus ), селезеночное спляценне ( plexus lienalis ), панкрэатычны ( plexus pancreaticus ), страўнікава ( plexus gastricus ), тонкокишечное ( plexus entericus ), подсерозное ( plexus subserosus ), межмышечной ( plexus myentericus ), падслізістага ( plexus submucosus ), нырачны ( plexus renalis ), надпочечниковое спляценне ( plexus suprarenalis ). У брушнай вобласці злучаюцца парасімпатычная частка чэрапных нерваў з парасімпатычнай часткай крыжавога аддзела спіннога мозгу - па ёзе: Даследаванне функцый манипурака-чакра - па даоскай тэхніцы: Даследаванне функцый Дадзены-Цянь |
Дзевятнаццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Негатыўны і станоўчы ўплыў прадсталёвай нервовага цэнтра. Тып Любові Больш падрабязна- па Нейранавукі: Ніжняе парасімпатычнай тазавых нервовае спляценне (gangl. pelvina) з цэнтам у сараматных спляценні ( plexus pudendus ), уключае замыкалы нерв ( n. obturatorius ); медыяльную галіна брыдкага нерва (r. femoralis (n. genitofemoralis ) ) ; ягадзічную галіна брыдкага нерва ( r. genitalis (n. genitofemoralis ) ) ; прадсталёвай спляценне ( plexus prostaticus ), спляценне семявыносящего пратокі ў мужчын ( plexus deferentialis ), маткавай-похвавай спляценне ў жанчын ( plexus uterovaginalis ), вісцаральная спляцення ( plexus visceralis ) - па ёзе: Негатыўны і станоўчы ўплыў свадхистханы-чакры - па даоскай тэхніцы: негатыўнае і станоўчы ўплыў Хуэй-Інь |
Дваццатая лекцыя - Па Аллига ПЭР: За што адказвае крыжавы нервовы цэнтр? Кіраванне псіхічным станам "веды, вераванні і перакананасці" Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў парасімпатычнай частцы крыжавога нервовага спляцення ( Sacral plexus ) - па ёзе: За што адказвае Муладхара-чакра? - па даоскай тэхніцы: За што адказвае Чань-Кіяні або Вей-Лю? |
Перапынак Для чаго і навошта паўза? |
Дваццаць першая лекцыя - Па Аллига ПЭР: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове нервовай сістэмы? Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў сярэдняй франтальнай звіліны ( gyrus frontalis medius ) лобнай долі ( Frontal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека - па ёзе: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове Манас-чакры? - па даоскай тэхніцы: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове Бай-Гуй? |
Выпускныя экзамены КАЛЕДЖА (вучоная ступень Бакалаўр Гуманізму / Bachelor of Humanism, B.Hum.) - Па Аллига ПЭР: Даследаванне 1. Рэлаксацыйныя метаду доўга жыць на аснове функцый прадсталёвай нервовага цэнтра Больш падрабязна- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў у ягадзічнай галіны палавога сцегнавога нерва ( r. genitalis (n. genitofemoralis ) ) - па ёзе: Даследаванне метаду доўга жыць на аснове свадхистханы-чакры - па даоскай тэхніцы: Даследаванне метаду доўга жыць на аснове Хуэй-Інь (Чэн-Фу) |
Апошні званок Кніга пажаданняў |
Атрымаць Дыплом Жадаючыя могуць атрымаць дыплом аб заканчэнні школы "Ёга Веды" або каледжа "Праца, мір і кіраванне нервовай сістэмай" |
Мецэнацтва і спонсарства Як зрабіць? |
Казкі Эпічныя апавяданні пра чалавека і прыродзе на Аллига ПЭР |
Слоўнік Сціснутае агляд асноўных катэгорый чалавечага веды Свядомае выкарыстанне нервовай сістэмы для сучаснага чалавека - гэта апоры для ўнутранага развіцця, трэцяя сігнальная сістэма і дадатковыя органы дзейнасці. Для грамадства - гэта навуковы гуманізм і развіццё культуры. |